Zde jsou uvedeno, za jakých podmínek nám lze vrátit dodané zboží.

Máte-li jakékoli dotazy, můžete nám poslat e-mail na contact@systemairhome.com

Před odesláním vráceného výrobku/výrobků nás prosím vždy kontaktujte

Kontaktujte nás prosím na adrese contact@systemairhome.com. Se zprávou zašlete kopii původního potvrzení o nákupu a název produktu/ů, které chcete zrušit nebo vrátit.

Vrácení nového a nepoužitého zboží

Nové a nepoužité produkty můžete vrátit do 14 dnů od nákupu, s výhradou omezení stanovených v našich smluvních podmínkách.
Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 14 dnech ode dne převzetí produktu.
Jste odpovědní za veškeré náklady vzniklé při vrácení produktu (produktů), pokud produkt není vadný nebo neodpovídá popisu.
Kontaktujte nás prosím vždy na adrese  contact@systemairhome.com před vrácením nového a nepoužitého produktu.
Zboží musíte vrátit do 14 dnů od potvrzení ze strany Systemair HOME včetně potvrzení o doručení a platby, kterou jste za produkt(y) uhradili.
Systemair HOME vrátí cenu zaplacenou za zboží původní platební metodou , pokud je to možné.
Systemair HOME vrátí peníze za produkt(y) vrácené s původním dokladem o koupi, v novém a nepoužitém stavu a s originálním obalem.
Souhlasíte s tím, že se o produkt (produkty) budete přiměřeně starat od doby, kdy vám budou doručeny, až do doby, kdy budou vráceny.
Vrácení peněz může být odmítnuto nebo hodnota vrácené částky může být snížena, pokud produkt (produkty) nelze prodat za plnou cenu v důsledku toho, že s produktem (produkty) zacházíte takovým způsobem, že produkt(y) již nejsou prodejné za plnou cenu. Systemair HOME může na základě vlastního uvážení snížit vaši refundaci tak, aby odrážela jakékoli snížení hodnoty zboží. Jakékoli vrácení peněz a sleva bude úměrná  hodnotě produktu (produktů) ve vráceném stavu.

Vrácení vadných výrobků

Odpovídáme za vadné výrobky s vadami materiálu souvisejícími s řemeslným zpracováním nebo výrobními chybami po dobu 6 měsíců od data dodání.
Kontaktujte nás prosím na adrese contact@systemairhome.com a zašlete svou reklamaci včetně dodacího listu, obrázku vadného výrobku a popisu závady.
Pokud je vaše reklamace oprávněná, můžeme dle vlastního uvážení buď závadu odstranit, nebo dodat náhradní produkt. Také vám poradíme, zda je produkt potřeba před výměnou zaslat k ověření, pokud ano, přepravní náklady ponese Systemair HOME.

Neobdrželi to, co jste si objednali

Pokud jste obdrželi jiný produkt, než je uvedeno v potvrzení objednávky, kontaktujte nás na adrese contact@systemairhome.com včetně potvrzení o doručení a obrázku štítku produktu na nesprávném dodaném produktu.
Pokud je vaše reklamace oprávněná, zašleme vám náhradní produkt s novou fakturou. Můžeme na základě vlastního uvážení převzít vrácený produkt, pokud ano, přepravní náklady ponese společnost Systemair HOME a platba za produkt bude vrácena po obdržení produktu společností Systemair HOME v rámci lhůt pro vrácení peněz uvedených v těchto zásadách.

Kdy nejsme schopni akceptovat vrácení zboží
Existují určité okolnosti, kdy na základě vlastního uvážení nejsme schopni přijmout vrácení zboží, zrušit objednávku nebo nabídnout vrácení peněz, pokud produkt (produkty) není vadný (nebo pokud nedojde k jinému porušení vašich zákonných práv).
Tato výjimky jsou následující:
nemáte doklad o koupi;
produkty vráceny bez úplného obalu;
produkt(y) nejsou vráceny v prodejném stavu

Vrácení peněz

Jakékoli peníze, které vám náleží, vrátíme co nejdříve a v následujících lhůtách:
Pokud zrušíte před obdržením produktu (produktů): vrátíme vám peníze nejpozději do 14 dnů poté, co nás informujete o svém rozhodnutí zrušit objednávku
Pokud jste nám vrátili produkt(y): vrátíme vám peníze nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsme produkt(y) obdrželi
Pokud je to možné, budou vám vráceny peníze původním způsobem platby použitým při nákupu.